- آموزش مهندسی برق
- آموزش مهندسی صنایع
- آموزش مهندسی عمران
- آموزش مهندسی شیمی
- آموزش مهندسی مکانیک
- آموزش مهندسی معماری
- آموزش مهندسی کامپیوتر
- آموزش ریاضیات و فیزیک
- پایان نامه ذرات پیشنهادی در جوشکاری گازی قوس الکتریکی تنگستن (همراه پروژه انگلیسی) – مهندسی مکانیک و مواد
- پروژه جوشکاری اصطکاکی (FSW) – مهندسی مواد و مکانیک
- فروش ویژه آرشیو کامل رشته مهندسی مکانیک سایت پروژه ها
- پروژه آشنایی با طرز کار آسانسور – مهندسی مکانیک
- پروژه ریسک سود مازاد، ارزشهای ذاتی و قیمتهای سهام (فایل انگلیسی با ترجمه فارسی)- حسابداری
- پروژه بررسی آنالیز روغن در مراقبت وضعیت ماشین آلات – مهندسی شیمی
- پروژه بررسی پدیده خوردگی در خودروهای دوگانه سوز – مهندسی مکانیک و مواد
- پروژه شیوه کار و بررسی ماشین صفحه تراش – مهندسی مکانیک
- پایان نامه ارزیابی لرزه ای سازه های فلزی (ساختمان درمانگاه ارتش) – مهندسی عمران
- پروژه بررسی نمادگرایی در معماری ایرانی اسلامی – مهندسی معماری
دانلود کتاب ۲ جلدی اصول بازاریابی (کاتلر) – مهندسی صنایع و مدیریت
توضیحات :
جامعه آینده جامعه جهانی و رقابتی است که شاه کلید موفقیت در آن در گرو درک نیازها و خواسته های مشتریان و پاسخگویی به آن است. کتاب ۲ جلدی اصول بازاریابی به ما می آموزد چگونه فرایند تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی، اجرا و کنترل را در کلیه امور بازاریابی دنبال نماییم تا لغزش ها را به ارزش تبدیل کنیم. آنچه که کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ میآموزد، هنر فروشندگی آنچه که تولید شده نیست، بلکه آگاهی دقیق نسبت به آن چیزی است که باید برای پاسخگویی به نیاز تولید شود، هم بدین طریق است که منابع نسبتاً محدود به نحو احسن به نیازهای نا محدود اختصاص مییابد…
مجموعه ۲ جلدی اصول بازاریابی شامل ۱۱ فصل است که به طور کامل و ب اترجمه مهدی زارعی ارائه شده است.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.